Klacht: Vertraagde levering, slechte communicatie

mjenlindy op 19 januari 2012 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Bed gekocht op 28 september 2011, levering in week 3 van 2012. Week van tevoren telefoontje dat levering 6 tot 8 weken vertraagd isbwegens problemen bij leverancier. Compensatie bon voor linnengoed van 75 euro. Aangegeven dat we dat al hebben gekocht en de compensatie dus in geld willen, maar veel belangrijker een oplossing aangezien we ons andere bed al hebben verkocht. Hier geen reactie op gekregen. Zelf weer gebeld, maar oplossing kunnen ze niet bieden. Hierna mail gestuurd met verzoek de 75 euro te betalen en schadeclaim neergelegd conform artikel 6 van de CBW Algemene Voorwaarden. Verzocht hier schriftelijk op te reageren, maar geen reactie.

Overigens onbegrijpelijk dat Swiss SenseBoxspring de beddenactie nog steeds voortzet, terwijl ze niet kunnen leveren.

Concrete toezegging wanneer wel wordt geleverd, en oplossing voor de tussenliggende periode. Bed juist gekocht wegens rugklachten, dus matras op de grond is geen optie, zeker niet als niet duidelijk is wanneer wel geleverd wordt (de andere klachten stemmen mij niet hoopvol dat de 6-8 weken termijn wel wordt gehaald).

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 27 januari 2012 om 16:52 geantwoord

27-1 Klacht is naar tevredenheid van cliënt opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door