Klacht: verkeerd advies

Carokata op 14 januari 2022 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in dec 2021 een topmatras aangeschaft bij Swiss Sense te Duiven. Er was een mooie aanbieding n.l. een showroom model die echt een aanrader was voor iemand met rugklachten. Na een paar dagen bleek al snel dat deze matras te zacht was. Gebeld met Swiss Sense en helaas waren ze gesloten door de lock down en konden ze nu niets doen. Maar een showroom model mag ook niet geruild worden……Niet verteld maar wat als er een slecht advies wordt gegeven en ik als klant denk dat ik een mooie aankoop heb gedaan. Na 2 x telefonisch overleg met filiaal duiven is het oordeel dikke pech,………dat is echt een waardeloos oordeel voor zo’n groot bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag een ander matras desnoods met bijbetaling

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 14 januari 2022 om 11:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Carokata

Heeft op 14 januari 2022 om 12:43 geantwoord

Geen oplossing alleen een constatering eigen gewin!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Carokata