Klacht: Uitstel stellen van levering dekbed

Lisaheffels op 02 maart 2022 over Swiss Sense in de categorie Bedden

We hebben in oktober onze definitieve bestelling doorgegeven aan swiss sense. Week 1 was de afgesproken leverweek. Dit was vertraagd naar week 2 ( waar we overigens zelf achter moesten komen ) in week 2 nog niks gehoord en weer gebeld wanneer het zou komen. Ze bleven erg vaag de ene keer belde we hoorde we week 6 de andere keer week 17 toen week 7 toen week 4. Week 4 afgewacht weer niets gehoord. Vervolgens bellen we was het bed al binnen maar het dekbed niet. Het dekbed zou ik week 6 komen. Oké prima bed geleverd in week 5 en in week 6 geen dekbed gekregen. Na nu al 5 keer er zelf achter moeten komen dat we nogsteeds geen dekbed hebben het wordt telkens gezegd dat we het dekbed de week erna krijgen. We bellen en het is gewoon nog steeds niet op voorraad! Erg als je 3800 euro besteed en nog steeds op een dekbed moet wachten.

Directe levering. En vergoeding.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 02 maart 2022 om 13:40 geantwoord

Beste mevrouw Heffels,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review.

Wij vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat u dit zo heeft moeten ervaren.

Uw klacht is inmiddels via de klantenservice in behandeling genomen, zij nemen ook contact met u op ( of hebben reeds contact met u opgenomen ).

Swiss Sense

Alle klachten die gemeld zijn door Lisaheffels