Klacht: Te late levering order nr.11106

Boxspring op 20 januari 2012 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hebben op 06-09-2011 een boxspring Sense 3200 met een leverdatum van week 51 2011.Op 15-12-2011 maar gebeld omdat wij niets hoorde wanneer bed bezorgd zal worden.
Er werd ons medegedeeld dat levering 6-8 weken vertraagd zal worden.OP 28-12-2011 brief ontvangen dat wij binnen 2 weken bericht zouden ontvangen over de status.Op 19-01-2012 zelf maar weer gebeld en toen werd ons medegedeeld dat levering nog wel 8-10 weken zal duren.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn vooruitbetaling terug en het bed annuleren of z.s.m een alternatief met dezelfde kwaliteit wat wel direkt leverbaar is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 30 januari 2012 om 16:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant wordt door onze afdeling expeditie gebeld om tot een lever afspraak te komen.
Met oprechte excuses voor de vertraagde levering.

Webcare Swiss Sense

Boxspring

Heeft op 31 januari 2012 om 12:12 geantwoord

De klacht is tot tevredenheid opgelost
Bed wordt nu 9 februari geleverd echter met een lengte van 210 cm in plaats van de bestelde 200 cm.

Met vriendelijke groet S.Faessen

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Klacht is na tevredenheid opgelost,bed wordt nu 9 februari geleverd met een lengte van 210cm in plaats van de bestelde 200cm lengte. Met vriendelijke groet S.Faessen

Alle klachten die gemeld zijn door