Klacht: Te late levering

MarcelMinke op 11 januari 2012 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9 augustus hebben wij een box spring gekocht bij het filiaal in Amsterdam (villa Arena). Wij gaven aan dat wij het bed in oktober wilden hebben. Dat is GEEN probleem, zei de verkoper. Hij was blij dat wij het bed niet direct wilden ontvangen, want dat was lastig. Op de orderbon werd neergezet “levering half oktober”. Bij de levertijd werd 16 weken neergezet, maar de 6 zag eruit als een 0, dus wij dachten dat dat 10 weken zou zijn.
In oktober gebeld, maar toen bleek dat de levertijd dus 16 weken zou zijn. Wij zijn dus verkeerd voorgelicht door de verkoper van het filiaal. We moesten wachten tot week 50-51.
In week 50 zelf contact opgenomen. Toen kregen we te horen dat de levering vertraagd was (voor ons dus al voor de 2e keer) en dat het nog 6 tot 8 weken zou duren. Wel hebben wij toen leenbedden gekregen, omdat we sinds oktober al op matrassen op de grond sliepen, want ons oude bed is half oktober verkocht.
Nu belden wij deze week, week 2 opnieuw, en was de levertijd wederom 6 tot 8 weken. Hoewel de weken verstrijken, wordt de levertijd dus niet korter. Nu werd gezegd, door een alleraardigste medewerkser, dat het eind februari, begin maart zou worden. Dat is dus bijna 7 maanden na aankoop!

Gewenste Oplossing:

Wij willen concreet weten WANNEER (dus een datum) ons bed geleverd zal worden. Ik zie bij een andere klacht dat mensen hun bed geleverd hebben gekregen, terwijl zij het bed in september gekocht hebben. Vreemd verhaal.
Wij willen het bed binnen 4 weken geleverd hebben, conform de toezegging in week 51 (toen het nog 6 tot 8 weken zou duren). Anders aanbetaling retour, leenbed retour en kopen wij een nieuw bed elders.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MarcelMinke

Heeft op 01 februari 2012 om 13:31 geantwoord

Er is een afspraak gemaakt over de levering van een alternatief bed. De afwikkeling is vooralsnog naar volle tevredenheid verlopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Swiss Sense beoordeeld.

Swiss Sense

Heeft op 01 februari 2012 om 13:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Met onze klant is, na contact, inmiddels een afspraak voor levering gemaakt.

Webcare Swiss Sense

Alle klachten die gemeld zijn door