Klacht: te laat leveren

slaaploosheid op 12 januari 2012 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben in week 35 ons bed besteld met een aanbetaling van €1000 aanbetaald.
ons bed zou in week 51 geleverd worden.
tot op heden liggen wij nog steeds op de grond
ik ben gaan bellen om opheldering te vragen en kreeg een hele discusie met de receptioniste terwijl zij daar niet toe bevoegt was om mijn vraag te beantwoorden.
ik kreeg de juiste persoon aan de telefoon en kreeg geen duidelijkheid over de gang van zaken.
dat werd ik zat en heb de hele boel afgezegt ,en nu komt het mooiste ik moet op mijn knieen om mijn duizend euro terug te krijgen .
dat is toch niet normaal meer
was getekent
een boze slaaploze klant

Gewenste Oplossing:

als iedereen zijn bed anuleerd zodat ze de deur op slot kunnen doen

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 01 mei 2012 om 15:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

In januari 2012 is de bestelling van de klant geannuleerd.

Swiss Sense Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Swiss Sense beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door