Klacht: omruilen matrassen

Cora217 op 06 juli 2023 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Omruiling matrassen besproken in winkel Barendrecht op 17 mei. Kreeg daarover een mail ter bevestiging met de mededeling dat ik stap voor stap op de hoogte gehouden zou worden. Na enkele weken radiostilte zelf contact opgenomen. Tussendoor nog contact gehad met Barendrecht. ene keer stonden de matrassen op planbaar. Een week later, er was een verkeerd kussen geleverd, dus moest ik weer bellen stonden ze ineens op niet planbaar. Maar ik hoorde nog steeds niets. twee weken geleden weer gebeld. Ze zouden op 6 juli geleverd kunnen worden, toen heb ik in dat gesprek aangegeven dat ik de 60 euro bezorgkosten niet zou betalen, omdat ik het niet eens ben met de gang van zaken. Ik vind dit allemaal geen service eerlijk gezegd. Bijna 2 maanden wachten op omruiling, en tussendoor niets horen. Vandaag zijn de matrassen geleverd, moest ik wel 60 euro betalen. Om geen verdere stennis te maken met de bezorger die er natuurlijk niets aan kon doen, heb ik de 60 euro maar betaald.
Daarna weer contact gelegd met klantenservice, bovenstaande uitgelegd. Nu kan ik een bon van 25 euro krijgen. U begrijpt vast wel dat ik daar geen genoegen mee neem. Ik verwacht de 60 euro terug gestort op mijn rekening.

Ben er eerlijk gezegd wel een beetje klaar mee en verwacht dat jullie dit naar mijn tevredenheid af zullen handelen.

Groet Cora van Eijken

minimaal 60 euro teruggestort aub

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 07 juli 2023 om 14:58 geantwoord

Beste mevrouw van Eijken,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review.

Zojuist hebben wij telefonisch contact gezocht, helaas kregen wij geen gehoor.

Uiteraard vinden wij het zeer vervelend te vernemend dat er vertraging was ontstaan op de order en u hiervan niet goed op de hoogte bent gehouden. Onze welgemeende excuses daarvoor.

Wij zullen per mail contact met u opnemen zodat wij dit hopelijk naar tevredenheid kunnen oplossen.

Demi van Swiss Sense

Alle klachten die gemeld zijn door Cora217