Klacht: niet bereid mee te denken bij leveringsafspraak die fout loopt

op 14 februari 2020 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Op 16 januari heb ik telefonisch een leverafspraak gemaakt voor 14 februari as. De levering vindt plaats in Belgie en ik moet hier appart voor naar toe reizen.
Op 12 februari werd ik gebeld om een leveringsafspraak te maken. Ik zei dat ik dit al gedaan had. Er is geen bevestigingsmail gestuurd maar dit is niet mijn verantwoordelijkheid. Levering was niet meer mogelijk op die datum en op mijn vraag dan in tegemoetkoming van extra te maken kosten omdat ik bij nieuwe afspraak weer op en neer moest rijden werd niet geantwoord. Ik vind dat je best nog kunt leveren misschien niet met eigen leveringsdienst maar je kunt wel andere partij inschakelen. Ja maar dan maken wij extra kosten was het antwoord. Dat ik extra kosten maak is blijkbaar niet relevant. Ik had het gesprek maar moeten opnemen. Wat een onvriendelijke en ongebruikelijke klantservice en bewijstlast. Het heeft me bijna uur gekost en ben geen stap verder gekomen. Liefst wil ik de order annuleren maar ook hier weer vreselijk verhaal dat het mij dan 30% van de koopsom kost.

1. eerste optie en voorkeur: annuleren tegen 0% kosten en reeds betaald bedrag retour
2. leveren op 14 of 15 februari

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 14 februari 2020 om 10:03 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door klant oostende