Klacht: misleiding web-site

K.J. de Blaey op 08 februari 2022 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb in december 2021 een order geplaatst voor twee matrassen en twee lattenbodems, zouden uiterlijk in week 4 van 2022 geleverd worden, nu al twee maal verlenging naar minimaal week 7 in 2022. maar volgens hun web site : besteld voor 13;00 de dag erna in huis ?

Gewenste Oplossing:

zo snel mogelijk levering, anders waarschijnlijk cancelen, heb een behoorlijke aanbetaling gedaan, en als swiss sense in financiële problemen zit, sta ik als laatste in de rij voor teruggave.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 08 februari 2022 om 13:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw de Blaey,

Wat vervelend om te vernemen dat uw order vertraagd is. Inmiddels is er al een afspraak ingepland voor de levering van uw order. Als wij u nog ergens mee kunnen helpen horen wij dit graag.

Onze excuses voor de ervaren ongemakken.

Met vriendelijke groet,

Team van Swiss Sense

Alle klachten die gemeld zijn door K.J. de Blaey