Klacht: Levering en overleg

dijck002 op 12 januari 2012 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

31-12-2011 aangegeven dat ik van mijn koopovereenkomst af wil zien i.v.m leveringsproblemen zit al 6 maanden op mijn bed te wachten.
Terugbetaling van mijn aanbetaling tot op heden 12-01-2012 nog niks vernomen van Swiss Sense.
Klacht in behandeling genomen zeggen ze op 31-12-2011 ??????.

Gewenste Oplossing:

Benader je klanten eens en geef een oplossing AANBETALING terug storten!!!!!!!!.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 19 januari 2012 om 14:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Onze klant heeft inmiddels een schriftelijke een bevestiging van annulering ontvangen.

Webcare Swiss Sense

Alle klachten die gemeld zijn door