Mijn Klacht:
In verband met last van rug/schouder is er na 1,5 jaar gebruik gemaakt te hebben van een Swiss Sense boxspring (aanschaf €3000) bij controle van een Swiss Sense Expert een fabrieksfout in de matrassen geconstateerd. Tevens is geconstateerd dat ik FIRM matrassen moest hebben i.p.v. MEDIUM, verkeerd advies in de winkel.
Reactie Swiss Sense: sorry garantie is verlopen, voor €200 krijgt u nieuwe matrassen. Onder druk (bed heeft in totaal 120 dagen, bijna 4 maanden leeg gestaan) toch met tegenzin akkoord gegaan om in ieder geval weer te kunnen slapen.
Inmiddels nieuwe matrassen ontvangen en €200 euro lichter…
Het lijkt me dan ook niet meer dan redelijk dat Swiss Sense als bedrijf de service gaat bieden die hoort bij een product van meer dan 3000 euro en niet de klant de dupe laat zijn van eigen fabrieksfouten en interne organisatorische problemen.
Gewenste Oplossing:
Ik wil Swiss Sense dan ook nog een laatste voorstel doen;
Het voorschot van 200 euro kan worden terug geboekt worden op mijn rekening, de kosten die gemaakt zijn voor de fysiotherapeut en het feit dat ik 120 dagen niet in het bed heb kunnen slapen zal ik voor eigen rekening nemen.
Nog steeds geldt het volgende; Het bovenstaande lijkt mij een alleszins redelijk voorstel. Ik ben er zeker van dat ook u niet zit te wachten op een slechte naam, zeker niet in deze tijd, en er om die reden dan ook alles aan zal doen om vanaf nu de juiste service te verlenen. Mocht u onverhoopt vinden dat deze service niet nodig is, mag u er vanuit gaan dat ik u op een andere manier ga benaderen.
