Klacht: Kuilen

op 30 september 2014 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op 26 juni 2014 bed gekocht, na een paar dagen lag ik in een kuil. 2 maal een service man hier geweest niets aan de hand, moest het iedere maand draaien. Hier heb ik niet voor gevraagt, is ook niet vermeld bij de aankoop. Ook niet dat het door de warmtedeken komt volgens de deskundige. Een nieuwe topdek. zou ook geen optie zijn, ze zouden het allemaal doen. Ik heb in het filiaal waar ik dit bed gekocht heb aangegeven, wat ik gewend was en hetzelfde verwachten. Heb altijd Pulman matrassen gehad, een genot.
Ik zit dus met een bed die kuilen heeft, en dus niet comfortabel ligt.
Ik verwacht, dat dit naar behoren wordt opgelost. Neem geen genoegen welke de service mannen beweren. Dat dit normaal is. Of dat het tussen mijn oren zit. Het zou na verloop van tijd erger worden, dus meer kuil echt niet. Had ik net zo goed naar een goedkope zaak kunnen gaan.

Gewenste Oplossing:

Als ik zonder kuilen een heerlijke nachtrust kan genieten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 30 september 2014 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels hebben wij deze melding samen met onze klant opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Marianne 1947