Klacht: Hoofdpijndossier.

Sahl op 24 januari 2023 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ons hoofdpijndossier: wij bestellen vlak voor de kerst bij Swiss Sense het duurste bed dat men heeft; Serangethi. We nemen uit filiaal Hoorn meteen 2 synthetische hoofdkussens mee. Thuis bedenken wij dat dit geen slimme keus is omdat wij dons zijn gewend. De volgende dag brengen wij – nog in de verpakking – de kussens terug en willen deze ruilen voor donskussens. Deze zijn niet op voorraad en zal drie weken duren. Wij betalen extra voor de donskussens en het bedrag komt op bijna €240,00. De kussens zouden naar de winkel worden gestuurd. Na ruim drie weken bel ik naar het hoofdkantoor of de kussens er zijn. Toevallig wel. Men vraagt of ik ze niet liever direct thuis wil ontvangen? Nou, graag! Ik geef nogmaals voor de zekerheid mijn postcode (die ook te zien is bij het bestelde bed) en nu begint de ellende. De donskussens komen niet. Reden; GLS heeft van het hoofdkantoor tot drie maal aan toe verkeerde cijfers postcode, dat wordt gewijzigd, doch nu verkeerde letters, dat wordt gewijzigd en nu verkeerd huisnummer. GLS is de kluts kwijt. En wij maar bellen, bellen, en bellen om de juiste postcode tot Swiss Sense te laten doordringen. Uiteindelijk zijn wij het zat en halen elders kussens die wél op voorraad zijn. Binnen een kwartier nieuwe kussens, yes! Maar het wordt nog erger: bellen, mailen, langs gaan in filiaal Hoorn om onze €240,00 terug te krijgen ….. vergeet het maar. Op het hoofdkantoor maakt men iedere keer dat wij bellen een nieuw casenummer aan. We worden van de ene medewerk(st)er naar de andere verwezen. Allemaal begrijpen ze de frustratie en gaan terug bellen én het oplossen. Niet dus. Tot op heden nog geen dubbeltje terug. Omdat het vorig jaar ook al fout ging met nachtkastjes, en nu dit, hebben wij het bed geannuleerd. Ook hier kwam geen reactie op. Tot vanmiddag! Men wil 30% annuleer kosten. Volgens onze inmiddels ingeschakelde rechtsbijstand moet men bij Swiss Cheese (sorry, Swiss Sense) aantonen wat men reeds aan werkelijke kosten heeft gemaakt, ook te vinden in CBW. Vlak voor kerst een bed besteld, tweede week januari geannuleerd en dan 30% willen? Wij laten het erop aankomen en laten de kantonrechter beslissen. Inmiddels heeft tv programma Radar ook al interesse gezien de vele klachten over dit bedrijf. We wachten nu rustig af. Dit alles heeft veel tijd, energie, en ergenis gekost dus nu mag onze rechtsbijstand aan de slag. Jammer dit. Succes met de rechtzaak Swiss Sense.

Datum van ervaring: 10 januari 2023

Gewenste Oplossing:

Kosteloos annuleren van de bestelling.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 25 januari 2023 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Sahl

Heeft op 25 januari 2023 om 13:09 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Wassen neus, ze zijn goed in sorry zeggen maar oplossen en coulance ná de door HUN veroorzaakte ellende? Daar doet Swiss Sense niet aan.

Alle klachten die gemeld zijn door Sahl