Klacht: Hoofdkussen na 25 maanden stuk. 24 maanden garantie

KlaasvanderHoeven op 15 november 2022 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klachtnummer Swiss Sense 00907636

In september 2020 kochten wij bij Swiss Sense voor bijna 4000 euro een nieuwe boxspring, Op advies kochten wij ook twee Dixxius hoffdkussens, die 140 euro per stuk waren.
Op de kussens zit 24 maanden garantie. Na 25 maanden (okt 2022) ontstond er een scheur in de tijk.

Swiss Sense doet niets aan deze klacht. Ik vind dat coulance een maand na de garantie best een optie is.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een nieuw kussen ontvangen/

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Swiss Sense

10 maanden geleden - Geachte heer Van Der Hoeven, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Wat vervelend dat uw hoofdkussen een scheur heeft, echter valt het hoofdkussen niet meer binnen de geldende garantietermijn. Op accessoires, dekbedden en kussens geldt de garantie op basis van de CBW-voorwaarden. De garantietermijn is 2 jaar. Ook raden wij het aan om het hoofdkussen eens per 2 a 3 jaar te vervangen. Het hoofdkussen is langer dan 2 jaar geleden aan u geleverd. De garantie op uw aankoop is al verlopen en daarom kunnen wij u helaas hierop geen verdere service meer aanbieden. Onze garantievoorwaarden kunt u terugvinden op onze website. Momenteel hebben wij zeer aantrekkelijke aanbiedingen in verband met black friday, wellicht kunt u hier een gewenst hoofdkussen vinden. Met vriendelijke groet, Demi van Swiss Sense

Reactie van de melder van de klacht KlaasvanderHoeven

10 maanden geleden - Ik doe een beroep op coulance, want ik weet inmiddels ook wel dat de garantietermijn met één hele maand is overschreven. Uw spullen gaan dus precies de garantie mee. Daarna mogen ze kapot. Feitelijk zegt u dat. En dat hoort niet. Ik heb 25 jaar in de verkoop gezeten, en dit niet eerder meegemaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door KlaasvanderHoeven