Klacht: Geul in bed blijkt eindelijk serieus genomen te worden, maar dan!

vkessenstam op 17 januari 2012 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Reacties op deze klacht: 1
Klacht Melden Swiss Sense
Lezers van deze klacht: 673

Hallo,

Vorig jaar Juni hebben we een mooi boxspring bed geleverd gekregen, we waren er heel blij mee…maar dit was al gauw niet meer zo. er ontstond een grote geul tussen onze beide matrassen en kregen er last van onze rug van. Antislipmatjes gekregen, hielp niet. Weerg ebeld, konden niks meer doen was de eerste reactie. Na uitleg van het probleem werd er gevraagd om fotos. gegeven en Monteurs zijn komen kijken, bleek het bed niet goed vast gezet te zijn waardoor de matrassen teveel ruimte hadden. Daarna was het wel iets beter, zijn nu ong. half jaar verder sinds het laatste bezoek, we blijven last van onze ruggen houden en blijven in een geul liggen. Erg jammer! We draaien de matrssen zo’n 2 keer in de 10(!!!!) dagen om, zodat de geul weer even iets minder is.
We hebben beiden wat overgewicht, hebben ons daarom ook goed laten adviseren, zeker mijn man heeft erg gauw last van zijn rug als hij niet goed ligt. Ik werk sinds 2 maanden met slaapdiensten, waardoor ik dus ong. 3 x in de week op mn werk slaap, hier heb ik ‘s morgens veel minder last van mn rug!

Gewenste oplossing
Nogmaals een beoordeling van onze situatie, zo nodig nieuwe matrassen, want egrnes is er echt iets goed mis!

Oplossing van het bedrijf
Gesproken met de klant. Oplossing aangedragen waarmee klant akkoord is gegaan.

Snelheid
Vriendelijkheid
Oplossing

Klacht van vkessenstam, over Swiss Sense, in de rubriek: Meubelwinkels geplaatst op 15 november 2011

1 reactie

vkessenstam reageerde op november 16th, 2011 at 16:50
Serieus genomen, klacht goed opgepakt. Nieuwe matrassen en opnieuw beoordeling van de boxspring zelf. Nu hopen dat het gaat werken… Over paar weken meldt ik me weer.

Deze klacht is nog steeds niet opgelost!!!

We zitten nu in het nieuwe jaar, de nieuwe matrassen hebben we wel gekregen maar de monteur gaf bij beoordeling van t bed aan deze nog niet te gaan gebruiken aangezien de boxspring zelf dus niet goed is. Een week later kregen we te horen dat we een nieuw bed mochten uitkiezen. Op zich heel netjes, na anderhalf jaar! Dus wij naar de Swiss sense hier in Apeldoorn, waar ik tot twee maal toe netjes behandelt werd. Nou, wat mij betreft komen we er niet meer terug. We werden nog net niet de deur uitgezet, hoezo netjes afhandelen van een klacht?? We hebben wel nog een keus kunnen maken, maar verder niet. We hebben deze dame maar gelaten voor wat t was en zijn verder gegaan met de klantenservice zelf. Dames helpen ons allervriendelijkst, maar we zijn nu ruim een week verder en er is nog steeds geen bed besteld. Dat men even tijd nodig heeft om een en ander uit te zoeken snap ik. Maar ga dan niet na alles twee keer op d email gezet te hebben nogmaals een en ander na vragen.
De man die ons vorig jaar geholpen heeft, die de klacht zoals omschreven op 16-11-11 netjes heeft beantwoord en in behandeling heeft genomen was nog het schappelijkst van allemaal. Het was wel mooi ook om te lezen dat hij van mening was dat ik zeer redelijk en begripvol was. Was…ik blijf vriendelijk maar wat zou ik graag…
Deze meneer heeft me ook gevraagd om de klacht als afgehandeld op internet te zetten als het zo ver is. Op dit moment vraag ik me af of dat moment nog gaat komen. We zin er allebei zat van, we staan stijf en met rugpijn op, elke dag weer, zijn allebei doodmoe en weten niet meer wat nog wijsheid is…

Zo snel mogelijk het bestellen van het juiste bed, of geld terug zodat we naar een andere zaak kunnen gaan.....

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 21 januari 2012 om 19:21 geantwoord

Klacht is dubbel verzonden en verder in behandeling via bericht 123281.
Met onze klant is inmiddels contact opgenomen om een oplossing te bespreken en aan te bieden.
Verdere verwerking van deze oplossing is nu behandeling.

Webcare Swiss Sense

Alle klachten die gemeld zijn door