Klacht: geen bed & geen enkele reactie swisse sense

ontevredenklant3200 op 16 januari 2012 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Op 18 september 2011 hebben wij in middelburg een bed gekocht. We werden vriendelijk geholpen en voorzien van een goed advies. Het bed zou pas eind 2011 worden geleverd, gelet op de goede hulp zijn wij toch over gegaan tot de aankoop van het bed (sense 3200, 160 x 200). Tot op de dag van vandaag hebben wij nog steeds geen bed.
Begin januari ontvingen wij een brief van swiss sense dat de levering vertraging heeft opgelopen. 9 januari gebeld door swiss sense dat er nogmaals 8 – 10 weken extra bij zouden komen. Gevraagd hoe zij dit gaan oplossen aangezien wij inmiddels ons oude bed al hebben weg gedaan om ruimte te maken. Hier kregen wij geen antwoord op, wel werd een textielbon van 75 euro aangeboden. Dit is absoluut geen oplossing en ben dus niet akkoord gegaan. 11 januari hebben wij gebeld, maar kregen gedurende de hele dag niemand te pakken. We hebben onze gegevens achter gelaten en zouden worden teruggebeld. Tot op heden nog niets gehoord van Swiss sense!!! Vandaag wederom gebeld en hetzelfde verhaal, niemand bereikbaar. We wachten dus nog steeds op een telefoontje. Inmiddels hebben wij zelf maar weer en bed geregeld. Indien wij geen reactie krijgen van Swiss sense zullen wij de gehele aankoop annuleren en de aanbetaling zsm terugvorderen. Inmiddels zijn wij in staat om elk consumentenprogramma te benaderen over deze gang van zaken. Heel erg jammer gelet op het feit dat wij aanvankelijk zeer positief en tevreden waren over swiss sense, echter m.i. ga je zo niet met klanten om en is het vertrouwen nihil.

Bekendmaking van de nieuwe leverdatum en een financiele tegemoedkoming van Swiss sense.
Indien een reactie van hun kant uit blijft overwegen wij serieus om de aankoop te annuleren.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 07 mei 2012 om 16:31 geantwoord

Voor onze klant is, gedurende het nog niet kunnen leveren van de bestelling, een tijdelijke oplossing en tegemoetkoming aangeboden.

Inmiddels is levering van de bestelling afgerond en wensen wij onze klant heel veel slaapplezier toe.

Webcare Swiss Sense

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Swiss Sense beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door