Klacht: dektop/matras in het midden heeft na ong. 2 jaar een kuil

amicula op 20 januari 2013 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben ong. 2 jaar geleden bij Swiss Sense te Delft een luxe tweepersoonsbed met matrassen en dektop gekocht van ong. €8000. Er is sinds een half jaar een kuil in het midden. We ‘glijden als het ware naar elkaar toe.

Gewenste Oplossing:

Een nieuw dektop of stevigere matrassen zouden wel van toepassing zijn. Het is een investering geweest om dit bed destijds aan te schaffen en verwachten goede 'na-service van Swiss Sense. We hadden nl. allerlei goede beddenzaken bekeken die ook service aanboden maar gingen met Swiss Sense in zee.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 29 mei 2013 om 12:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels hebben we deze melding behandeld en klant een voorstel gestuurd ter oplossing.

Webcare
Swiss Sense

Alle klachten die gemeld zijn door