Klacht: De zoveelste klacht over swiss sense

manuela73 op 16 januari 2012 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Als ik alles van te voren had geweten had ik ergens anders een boxspring besteld,maar ja helaas,na aanraden van een familielid was ik toch gaan kijken voor een boxspring van swiss sense,wel erg leuk geholpen door mevr van driel in spijkenisse,de lange levertijd kwam op zich wel goed uit want we hadden de sleutel nog niet van ons huis,maar het zou net voor de kerst geleverd worden,nou niet dus pfffff,verschillende keren gebeld en eigenlijk niets wijzer geworden,terugbellen doen ze niet,dus zelf maar steeds gebeld,ter compensatie 2x een textielcheque van 75,00 gehad,erg leuk maar we wilde ons bed,
Eind dec 2011 maar weer even gebeld en gezegd dat ik de bestelling wilde gaan annuleren en ineens kon ze zien dat het bed in week 6 geleverd zou gaan worden,ik had er eigenlijk geen vertrouwen meer in,toen heb ik cbw gebeld en die vertelde mij over de wettelijke termijn van de levertijd en die is nu verstreken dus we hebben vandaag gebeld en het bed geannuleerd,moest wel via een email,dus nu is het wachten wanneer we de aanbetaling van 690,00 terugontvangen,
erg jammer allemaal had me er zo op verheugd op een lekker bed,maar op deze manier wil ik graag bedanken en besteed ik het geld wel ergens anders

dat ze de aanbetaling snel terug storten

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht manuela73

12 jaren geleden - Ik heb nog geen enkele reactie op mijn email gekregen die ik moest van versturen naar swiss sense om het bed te annuleren,wat is dit voor beleid zeg!!!

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 07 mei 2012 om 16:21 geantwoord

Verwerking van het verzoek van de klant heeft enige tijd geleden plaats gevonden.

Webcare Swiss Sense

Alle klachten die gemeld zijn door manuela73