Klacht: Boxspring Trondheim

joeptygo op 13 januari 2012 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben op 19 september 2011 een boxspring trondheim besteld verwachte levering was week 1 2012 tot op heden nog niks ontvangen en wat nog erger is nog niks gehoord.
Reeds klacht ingediend bij klanten service en ook daar op geen reactie mogen ontvangen.
geen leveringsvoorwaarde gekregen wel aangevraagd.

Gewenste Oplossing:

Compensatie en eindelijk weten wanneer de levering van de boxspring is.
Graag antwoord.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 21 januari 2012 om 20:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

De boxspring van onze klant is inmiddels geleverd en een afspraak voor aflevering is inmiddels gemaakt.
Swiss Sense biedt excuses aan voor opgelopen vertraging in uitlevering van de bestelling.

Webcare Swiss Sense

joeptygo

Heeft op 22 januari 2012 om 12:09 geantwoord

nee de klacht is nog niet opgelost.De Outket store in Enschede is er mee bezig, het bed schijnt wel op woensdag 25 jan te worden geleverd maar de oplossing is niet naar wens gegegaan.

Alle klachten die gemeld zijn door