Mijn Klacht:
Begin september hebben we een tweepersoonsbed voor mijn schoonmoeder gekocht, een aanbieding die volgens de winkelier nog een paar dagen gold.Het bed was maanden daarna nog steeds in de aanbieding.
Het bed zou in week 51 geleverd worden. Dus in week 50 hebben we de kamer opgeknapt, nieuw tapijtje, het oude bed weg laten halen maar geen nieuw bed. Toch maar eens bellen; Ja mevrouw, u bed komt 4 tot 6 weken later. Te gek voor woorden.Dus sindsdien slaapt mijn schoonmoeder op een logeerbedje.
Daarna weer gebeld met de zaak in Heerhugowaard en het verhaal uitgelegd, O meneer wat erg, ik zal een mail sturen naar de klantenservice en die zal u verder informeren.
De mail is gestuurd maar nog steeds geen reactie ontvangen.
Mijn schoonmoeder krijgt van dit gebeuren klachten over haar gezondheid. Kortom een waardeloos verhaal en bedrijf.
Marcel(schoonzoon)
Gewenste Oplossing:
Er moet nu binnen een week een bed geleverd worden al is het een vervangend gelijkwaardig bed.
