Koop hier nooit iets!!
Klacht van Swiss sence op 17 augustus 2022 over Swiss Sense in de categorie Bedden
Koop hier aub nooit iets. Hele slechte kwaliteit. Ze beloven heel veel telefonisch maar komen uit eindelijk niks na. Lees meer

Wil je spoedig geholpen worden? Stuur Swiss Sense een mail met je klacht of opmerking en het ordernummer via [email protected] Of neem direct... Lees meer >
Klacht van Swiss sence op 17 augustus 2022 over Swiss Sense in de categorie Bedden
Koop hier aub nooit iets. Hele slechte kwaliteit. Ze beloven heel veel telefonisch maar komen uit eindelijk niks na. Lees meer
Klacht van AFF op 27 juli 2022 over Swiss Sense in de categorie Bedden
In juli 2019 hebben wij bij Swiss Sense in Hoofddorp een volledige boxspring gekocht met het topmatras Aeromax Nature. Wij kochten dit bed omdat ons oude bed van Ikea voor de tweede keer kuilvorming had, wat trouwens zonder problemen werd omgeruild... Lees meer
Klacht van Remcorick op 10 juni 2022 over Swiss Sense in de categorie Bedden
Voordat ik een bed kocht bij Swiss Sense eerst geïnformeerd of ze mijn oude bed wilde weghalen. Dit is bevestigd via de mail. Toen het bed bezorgd werd deden de monteurs al moeilijk. Demonteren deden ze niet meer. Uiteindelijk toch... Lees meer
Klacht van Gerlize op 11 april 2022 over Swiss Sense in de categorie Bedden
Verkeerde kleur bed geleverd, helaas wordt ons niet tegemoet komen. Lees meer
Klacht van Estherverbeek op 21 maart 2022 over Swiss Sense in de categorie Bedden
Geachte heer of mevrouw, Op zaterdag 19 maart 2022 omstreeks 13.30 uur was ik samen met mijn moeder in de winkel van Swiss Sense te Breda. Ik ben heel tevreden over Swiss Sense en heb pas een bed gekocht, dekbedden en... Lees meer
Klacht van Lisaheffels op 02 maart 2022 over Swiss Sense in de categorie Bedden
We hebben in oktober onze definitieve bestelling doorgegeven aan swiss sense. Week 1 was de afgesproken leverweek. Dit was vertraagd naar week 2 ( waar we overigens zelf achter moesten komen ) in week 2 nog niks gehoord en weer... Lees meer
Klacht van K.J. de Blaey op 08 februari 2022 over Swiss Sense in de categorie Bedden
heb in december 2021 een order geplaatst voor twee matrassen en twee lattenbodems, zouden uiterlijk in week 4 van 2022 geleverd worden, nu al twee maal verlenging naar minimaal week 7 in 2022. maar volgens hun web site : besteld... Lees meer
Klacht van Carokata op 04 februari 2022 over Swiss Sense in de categorie Bedden
Al eerder een klacht ingediend over verkeerd advies over topper met gevolg nog meer rugpijn. Swiss Sense gaat en wil er niets aan doen.... Lees meer
Klacht van Esther Merks op 17 januari 2022 over Swiss Sense in de categorie Bedden
Klacht is opgelost nadat ik alnog de orginele bon had gevonden Lees meer
Klacht van Esther Merks op 17 januari 2022 over Swiss Sense in de categorie Bedden
Ik wilde een hoeslaken omruilen voor een andere kleur, ik heb niet meer de orginele bon maar wel de pin bon, volgens verkoper, op de cruquius, kan ik zonder orginele bon niet ruilen, terwijl de bon gewoon in hun kassa... Lees meer
Compliment van Jolande Dekker op 08 juni 2021 over Swiss Sense
Super service!
Compliment van Enkhuizen152 op 11 november 2020 over Swiss Sense
Beste Swiss Sense,
Bedankt voor uw snelle reactie en passende oplossing. Ik zal aankomend weekend naar de vestiging in Hoorn gaan om dit verder te bespreken. Heeft u voor mij iets van een zaaknummer of referentie die ik daar kan door geven zodat zij ook op de hoogte zijn.
Alvast bedankt voor uw reactie.
Compliment van Regis op 20 maart 2020 over Swiss Sense
Dat zou ik heel fijn vinden. Heel erg bedankt dat u met deze oplossing komt.
Met vriendelijke groet,
Regis langezaal
Compliment van Swiss Sense Middelburg op 14 maart 2020 over Swiss Sense
De filiaal manager van Swiss Sense Middelburg heeft onze klacht fantastisch opgelost! mijn vrouw heeft zelfs een bos bloemen gekregen om van de zeer vervelende ervaring bij te komen, nu hebben wij alsnog ons droom bed in Middelburg gekocht, de jonge verkoper waarover de klacht was ingediend werkt eigenlijk niet eens voor vestiging Middelburg, hij blijkt als inval kracht te werken vanuit een andere vestiging.. nogmaals super goed opgelost door de vestigingsmanager van Swiss Sense Middelburg! top!
Compliment van op 02 september 2019 over Swiss Sense
Het duurde lang om een antwoord en een afspraak te krijgen, maar vandaag is Swisssense de topmatras komen omruilen én heeft een technicus de boxspring zelf nagekeken. Eén van de twee matrassen is wat te zacht en wordt nu ook omgeruild. Ik ga 150€ bijleggen om de matras met 1.000 ipv 500 veren uit te proberen, daarmee gaat het hopelijk beter.
Compliment van op 23 mei 2019 over Swiss Sense
Snelle reactie van Swiss Sense en accurate oplossing is aangeboden
Compliment van op 03 oktober 2018 over Swiss Sense
We zijn blij met de oplossing dat het topmatras is teruggenomen en we ons geld hebben teruggekregen. De rugproblemen bleken niet te worden veroorzaakt door het topmatras en we hadden daar onnodige kosten voor gemaakt. We zijn snel geholpen door Swiss Sense en hebben zelfs ook nog een aanbod gekregen om onze matrassen met korting om te ruilen.
Compliment van op 22 februari 2018 over Swiss Sense
Met Swiss Sense is afgesproken dat wij ter compensatie een bijpassende dekenkist ontvangen. De levertijd daarvoor is 10-12 weken dus daar moeten we ook nog even op wachten. Maar als die op tijd geleverd wordt zijn wij tevreden en is de klacht netjes opgelost.
Compliment van op 01 februari 2018 over Swiss Sense
Na contact naar tevredenheid opgelost
Compliment van op 25 februari 2018 over Swiss Sense
Zoals ik ook zojuist naar Sofie Derks van Customer Care heb geschreven, het volgende:
We zijn op 3 februari in het filiaal Rotterdam geweest waar we perfect geholpen zijn door Daan. Door hem werden testen gedaan welke wij op Spijkenisse nooit hebben gehad waar wij ons bed gekocht hebben. De combinatie welke ons op Spijkenisse verkocht is blijkt dus inderdaad totaal ongeschikt te zijn voor onze lichamen, zelfs voor mijn partner die zowat 30 kilo zwaarder is dan ik. Dit verklaart dus ook dat onze lichamelijke klachten logisch zijn op dit bed. Na meerdere combinaties te hebben geprobeerd heeft Daan besloten om het eerst te proberen met weer een andere topper. Dit eerst 3 weken te proberen en wanneer dit niet werkt ook de matrassen te veranderen. Op 15 februari hebben wij de nieuwe topper ontvangen en moet zeggen dat dit tot nu toe ook niet succesvol is. De rug-, nek- en hoofdpijnen welke eindelijk iets minder werden na mijn wekelijkse bezoekjes aan de fysio komen in alle hevigheid weer terug wat voor mij dus erg frustrerend is. Ik word 's nachts wakker van de pijn in mijn nek en 's morgens kan ik amper mijn nek nog bewegen.
Misschien moet Daan eens een huisbezoek bij ons doen om ons hele bed eens te bekijken want er moet toch iets goed mis zijn met dit bed. Daan maakt een opstelling in de showroom op de bedden (onderbakken) zoals ze daar staan en dat is natuurlijk niet ons bed. Misschien is er iets mis met de hele bouw van ons bed waardoor er nooit een goede oplossing zal komen.
Dus zijn wij tevreden met de oplossing tot nu toe, nee.
Maar we zijn nu tenminste wel aardig te woord gestaan en serieus genomen door Sofie Derks en Daan.
Compliment van op 20 januari 2018 over Swiss Sense
Is goed opgelost bedankt,goede service.
Compliment van op 31 oktober 2017 over Swiss Sense
Swiss sense heeft ons meerdere maken gebeld om naar een oplossing te zoeken.
De bedden waren niet geleverd omdat er 'gif' in de matrassen zou zitten.
Als zij mij precies verteld hadden waarom de bedden niet geleverd konden worden, was ik niet zo boos geworden. Een wwek later werden de bedden alsnog geplaatst.Als compensatie werd een extra molton twv 60 euro bij de plaatsing v d bedden meegeleverd.
De monteurs hebben keurig en gezellig met humor de bedden geplaatst.
Een week later werden we weer gebeld door een allervriendelijkste dame van swiss sense. Zij vroeg of we tevreden waren. Dat was idd het geval.
Wij wachten nog op de 'matjes' half november.
Kortom: alles prima opgelost. En..... We slapen er goed op!!!!
Kim hamburger
Compliment van op 25 juli 2017 over Swiss Sense
Ik ben heel erg tevreden over de oplossing
Compliment van op 25 juli 2017 over Swiss Sense
Het heeft wat tijd gekost, maar uiteindelijk is SwissSense met een redelijke oplossing gekomen.
Compliment van op 15 augustus 2017 over Swiss Sense
Nieuwe matras zelfde kwaliteit. We zijn tevreden over de oplossing.
J. Otten