Klacht: Swim up room

op 16 september 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Beste, vandaag aangekomen in ons hotel in Kos. Sensimar pallazo del mare. Hier hebben wij enkele maanden geleden een swim up room geboekt. Toen al bij vermeld dat wij aan het hoofdzwembad willen liggen. Want dit was onze voorwaarde om zo’n dure kamer te boeken. Wat blijkt!! We liggen in een blokje helemaal aan de zijkant met een mini terrasje waar je amper je stoel kan draaien. Maar nog erger. Zon is er niet te bespeuren dus we zijn genoodzaakt om aan de andere kant te gaan liggen. De mensen die daar liggen, liggen ook heel dicht bij ons raam. Zwembad niet breed. Waar is de privacy waar we zo naar uitkeken. Wij betalen voor onze potemonnee hier zeer veel geld voor. Maar we dachten kom een weekje in luxe moet is kunnen. Wat zijn wij teleurgesteld. Dus ik zou dan ook graag een andere kamer krijgen of zeker een compensatie want deze kamer is zijn geld absoluut niet waard :-((

Andere kamer of compensatie

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Xxxxxxxxxxxcccccccc