Klacht: Superslechte bezorging PLASTIC FOLDERS map

op 27 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Ik irriteer me er alweer weken aan krijg steeds het plastic folderpakket pas woensdag terwijl hoop reclame nu op zondag ingaat….en nu heb ik hem totaal niet gehad….neem voorbeeld aan de papieren reclame lopers die komen wel op tijd

Gewoon zoas het vroeger was op zondag of maandag bezorgen...bij mijn moedere bezorgen ze al op zaterdag ideaal....denk ik maar rond ga rijden en as ik ze zie liggen op bezorgpunt ze zelf ga meenemen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 28 juli 2017 om 13:51 geantwoord

Geachte heer/mevrouw

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Spotta Klantenservice

Heeft op 04 augustus 2017 om 13:45 geantwoord

het is al tijden zo dat we dat pakket in plastic niet of gigantisch laat krijgen pas woensdag of zo maar de meeste folders gaan in op zondag al dus ik word gedwongen om de folders on line te nemen terwijl ik liever een papieren folder blader want je mailbox puilt uit met de folders anders....maar aan het einde van het jaar kan er wel inene vlot bezorgd.....gewoon het weekend bezorgen lijkt mij zondag ofzo....want de meeste folders en reclames gaan dan al in....dit is nu 2e week we totaal nix ontvangen tis ik niet weet waar ze folders afleveren voor bezorging wist ik vroeger wel ga ik ze zelf wel ophalen op zaterdag of zondag...

Alle klachten die gemeld zijn door Reclamietje