Klacht: Sunrisehotel, Neerstallesteenweg 40 – 1190 Vorst

op 30 april 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Dit hotel boekte ik voor 26/4 voor 1 nacht voor 2 personen.
Ik betaalde 123,24 euro met Mastercard. De bediende aan de receptie zei mij dat ik slechts voor 1 persoon gereserveerd had en dat ik nog eens € 20 extra moest betalen voor mijn echtgenoot. Ik heb dit geweigerd.
Dit hotel is allesbehalve, volgens mij goed voor afbraak. Het interieur is heel oud en volledig versleten. De handdoeken op de kamer waren ooit wit, maar nu gelig. Wij hebben er geen gebruik van gemaakt. Er is ook geen behoorlijke parking, zelfs niet in de omgeving. De gevraagde prijs is schandalig hoog. Er was ook een Engels koppel en die dachten er hetzelfde over. Dit is absoluut geen reclame voor uw bedrijf.
Wij hebben nog 2 andere boekingen bij u gedaan en hopen dat deze beter zullen verlopen.

Dit hotel zou zogezegd 3 sterren hebben. Wij zijn 4 sterren gewoon, maar konden op dat moment geen geschikt hotel vinden.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frank Geerts