Klacht: ten onrechte door Hertz???/Sunny Cars 185,13 van creditcard afgeschreven

robertenmieke op 31 oktober 2017 over Sunny cars in de categorie Autodealers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Auto cat.B gehuurd in Malaga; daarvoor in juni 2017 299,– per creditcard betaald. Vana 11-20 sept. 2017 in auto cat.B gereden, met niet functionerende GPS. De huur voor de GPS is op vliegveld Malaga dan ook “doorgehaald”. Toch door Sunny Cars (Hertz???) nog 185,13 geïncasseerd van mijn creditcard. Al veel over gebeld en gemaild, maar GEEN oplossing van hun kant aangeboden. “Ze weten het ook niet en Hertz heeft meer tijd nodig om dit uit te zoeken”….Hoezo incasseert Hertz?

Gewenste Oplossing:

Ik wil - en wel per omgaande - het ten onrechte geïncasseerde bedrag terug. Aangezien ik de auto heb gehuurd bij Sunny Cars vind ik dat zij mij het bedrag moeten terugbetalen en het verder dan maar moeten zien op te lossen met Hertz.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sunny cars over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sunny cars in behandeling genomen

Bericht van

5 jaren geleden - Beste Robert en Mieke, Bedankt voor jullie bericht. Ik ben gisteren langs mijn collega's van Customer Care gelopen om het over jullie situatie te hebben. Zij zullen jullie z.s.m. een e-mail sturen over de oplossing. Hartelijke groet, Sanne

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Sanne, Ik heb een voorstel gekregen; daarop heb ik afwijzend gereageerd omdat ik het totaalbedrag van 185,13 terugverwacht en niet "uit coulance" de helft. Het bedrag is ten onrechte afgeschreven en ik heb ook heel duidelijk mijn standpunt in deze beschreven. Met groet, Mieke

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Ik vertrouw erop dat Sunny Cars mijn standpunt begrijpt en respecteert en (via Hertz??) het ten onrechte afgeschreven bedrag z.s.m. terugstort!! Met groet en in afwachting, Mieke

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - LS., Wel opvallend dat Sunny Cars na een maand eindelijk een voorstel deed, één dag nadat Klacht.nl zich erin had gemengd!! Ik kreeg trouwens van Sunny Cars op mijn afwijzing van hun (onterechte) voorstel als enige reactie: uw bericht is ontvangen. Ik zou het wel heel fijn vinden als ze het probleem nu echt oppakken; de reactie: uw bericht is ontvangen is wel heeeel erg standaard! Mieke

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Vandaag kreeg ik van Sunny Cars een mail waarin wordt gezegd "dat zij het probleem weer bij Hertz in Malaga hebben neergelegd, met het verzoek dit op te lossen". Ik sta nog steeds op het standpunt dat ik klant was bij Sunny Cars en dat zij het voor mij moeten oplossen/in casu mij het bedrag moeten terugstorten en dat zij het daarna maar moeten zien te vereffenen met Hertz. Ik dat een verkeerde gedachte??

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Sunny Cars legt het probleem weer neer in Malaga bij Hertz met verzoek het op te lossen....ben benieuwd. Duurt allemaal niet echt kort (ha, ha). Mieke

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Geen idee waarom opeens, maar Hertz Malaga heeft op 8-11-2017 een bedrag van 78,65 op mijn creditcard laten bijschrijven. 8 weken na mijn 1e klacht dat er 185,13 onterecht door hen van mijn creditcard is afgeschreven, is men dan toch overgegaan tot een kleine tegemoetkoming; ik heb aan Sunny Cars (die een voorstel hadden gedaan om uit coulance mij een bedrag van 92,57 te vergoeden) laten weten dat als zij die door hen aangeboden 92,57 aan mij overmaken, ik weliswaar nog 13,91 tekort kom, maar dat ik daar dan genoegen mee kan nemen, vooral om van dit ellenlange en uitzichtloze heen-en-weer-mailen af te zijn. Ik hoop dat Sunny Cars dan het door hen aan mij toegezegde bedrag per omgaande overmaakt. mieke

Bericht van

5 jaren geleden - Beste Mieke, ik heb mijn collega's van Customer Care gevraagd om contact met jullie op te nemen. Hartelijke groet, Sanne

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Kreeg vanmorgen de vraag van Noortje van Sunny Cars om mijn rekeningnummer aan hen door te geven. Ben benieuwd, waarschijnlijk komt dus nu het door Sunny Cars toegezegde bedrag mijn kant op....

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Ik kreeg zojuist bericht van Sunny Cars dat zij het resterende bedrag hebben overgemaakt op mijn bankrekening. Het ging met horten en stoten en verdient geen schoonheidsprijs, maar ik zal maar zeggen: eind goed, al goed!! Het lijkt dus opgelost!! mieke nolten

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Het is opgelost!!! Ik heb vandaag (16-11 2017) het resterende bedrag op mijn rekening gekregen. Het heeft veel te lang geduurd (2 maanden) maar de aanhouder heeft gewonnen, en terecht!!

Alle klachten die gemeld zijn door