Klacht: Andere bedrag dan contract

op 15 februari 2020 over Sunny cars in de categorie Autodealers

Bij het ophalen van de huurauto moest ik meer betallen dan dat er op contract staat, die bedrag die nog open stond is voor het Inleveren buiten openingstijden: 12,10 EUR . toen ik daar aan kwam moest ik 20 euro betalen wat niet afgesproken was en in de contract staat. ik had de medewerkster laten zien en die zij wij hanteren die bedrag niet, en ze kon het bedrag ook niet aanpassen . Ze zij je moet contact opnemen met sunnycars als je terug bent in Nederland.

Als ik mijn €7.90 terug krijg van sunnycars

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sunny cars over deze klacht.

Bericht van Sunny cars

4 dagen geleden -

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Sunny cars in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sunny cars een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sunny cars

Heeft op 17 februari 2020 om 11:23 geantwoord

Beste Hicham,

Bedankt dat je je verhaal met ons deelt. Dit helpt ons scherp te blijven op de service ter plaatse en de kwaliteit van onze diensten hoog te houden. Ik heb je reservering opgezocht in ons systeem en ik zie dat je deze melding ook al hebt gemaakt bij onze reserveringsafdeling. Mijn collega heeft je toen geadviseerd om dit in te dienen bij onze afdeling customer care. Dit kan via de volgende link: https:www.sunnycars.nlcontact. Helaas is niet niet gedaan en hebben mijn collega's van de afdeling customer care dus (nog) niet de kans gehad om je te helpen. Bij Sunny Cars willen we al onze klanten een Sunny smile bezorgen. Het is jammer dat er vervolgens direct een klacht op Klacht.nl wordt geplaatst.

Het is uiteraard vervelend dat je voor extra kosten bent komen te staan. Ik stuur je bericht daarom door naar onze afdeling customer care, zoda de €7.90 naar je overgemaakt kan worden. Mijn collega's zullen daarover nog contact met je opnemen.

Nogmaals bedankt voor je review. Hopelijk mogen we je een volgende keer weer helpen om je dat rent-a-smilegevoel te geven waar wij altijd naar streven.

Een zonnige groet, Sanne

Alle klachten die gemeld zijn door Hicham19g