Klacht: Onterechte behandeling sunexpress eis geld terug

Ozlembagci op 11 juli 2023 over Sun Express in de categorie Vliegmaatschappij

Ik heb dagenlang niet geslapen, gegeten ben heen en weer geslingerd heb turkse telefoonnummers gebeld, ben gesloopt psychisch en onrechtvaardig behandeld, baal er zo van dat jullie zo omgaan met de passagiers!!!!!!
Mijn bagage was kwijt heb ik met moeite gevonden!!!!!

Ik heb op 5 juli een vlucht gehad van Adam naar Izmir Abd, ik werd geweigerd tot de vlucht met 8 passagiers. Ik ben achtergebleven op schiphol heb twee bagages kwijtgeraakt, heb mijn geld kwijt. Ben getraumatiseerd en ben afgelopen dagen vanaf de vijfde gesloopt zowel fysiek als psychisch terwijl ik alleen maar op vakantie wilde gaan.

De storm was de oorzaak van de vertraging en de drukte, maar er werd aan de incheckbalie een belofte gemaakt dat iedereen aan boord zou komen. Wij die acht mensen ik en mijn dochter inclusief zijn niet aan boord meegenomen.
Ik had al een online incheck, de bagages en inchecken werd maar door twee personeel ongeacht de drukte afgehandeld de laatste medewerker kwam last minute erbij en er werd beloofd dat iedereen zou worden meegenomen en opgewacht!!!!!!!!!!!
De gezagvoerder heeft dit besloten excuses, was het excuus, geen verantwoordelijkheid op zich genomen door de luchtvaartmaatschappij!!!!!!!!!! Geld is de lucht in ik ben alleenstaande met twee kids en eis mijn geld terug!!!!!!!!!!!
Iedereen verwees me door naar elkaar en ik ben niet geholpen!!!!!!!!!

De storm zorgde voor drukte en vertraging???????? Is dit ons schuld!!!!!!!!!!
Wij wilden alleen maar op vakantie, hebben nu geld kwijt psyche is naar de maan en zijn getraumatiseerd door jullie. Hartelijk dank voor alle slechte nare ervaringen sunexpress. Ik wil mijn geld teruggggggg!!!!!!!!!!
De medewerker aan de gate die kraakte me daarbovenop nog eens af alsof hij de advocaat is van de luchtvaartmaatschappij van je kan er niks mee maken? Pardon de rest is gewoon netjes meegenomen en wij ? Wij zijn ons geld kwijt geraakt, koffers kwijtgeraakt en hebben onterecht een vlucht niet kunnen meemaken.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik wil mijn geld terug van €670,00
Alleen hiermee ben ik tevreden meer niet!!!!!!!!!!!!!!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sun Express

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sun Express nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ozlembagci