Klachten over Sun Express

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Sun Express zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Sun Express in de categorie Vliegmaatschappij

30 klachten gemeld
2.5 /10
11 stemmen
11

Tijdslijn

Geachte, Ticket voor 2 personen gereserveerd, per 1 Oktober 2018, geen reservering ontvangen, via internet gezien dat er meerdere zijn die via de site een mogelijk onjuiste rekening nummer is weergegeven. Rek. BE44 7350 4571 2145 via RABO bank betaald ad €... Lees meer

Heb per mail bij sunexpresse 3x stoel geboekt bij de nooduitgang en toen ik incheckte was hier niets van bekeb. 28 september 1955 naar izmir met sunexpress. Mijn naam r.m. wallaard zuiderweg 54a. 1456ne wijdewormet Lees meer

Betaling extra bagage

Klacht van op 21 augustus 2018 over Sun Express in de categorie Vliegmaatschappij

Een week voor mijn vlucht heb ik via de site van sunexpress 20 kg extra bagage gekocht. Een dag voor mijn vlucht heb ik 2 keer gebeld met de klantenservice om te checken of het in het systeem is geregistreerd.... Lees meer

Betaling zonder boeking

Klacht van op 17 augustus 2018 over Sun Express in de categorie Vliegmaatschappij

Een vlucht geboekt, betaling gedaan via iDeal (totaal EUR. 259,99). Dit gaat via PPRO. De betaling is gelukt en bedrag afgeschreven. Echter geen reservering of ticket. Klantenservice meerdere keren gebeld en via chat geprobeerd op te lossen. Maar niet verder... Lees meer