Klachten over Sun Express

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Sun Express zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Sun Express in de categorie Vliegmaatschappij

34 klachten gemeld
3.0 /10
14 stemmen
14

Tijdslijn

Geen bevestiging van mijn geboekte tickets

Klacht van op 26 december 2018 over Sun Express in de categorie Vliegmaatschappij

Ik heb 25 december een retourticket geboekt en betaald via ideal. Ik kreeg geen bevestiging van deze boeking. Contact opgenomen met de servicedesk en zij zeiden dat mijn boekinggegevens nergens te vinden zijn. En dat ik binnnen 14 dagen het... Lees meer

buggy zoekgeraakt en geen hulp of vergoeding

Klacht van op 27 november 2018 over Sun Express in de categorie Vliegmaatschappij

Op de vlucht van Antalya naar Amsterdam, donderdag 31 mei 2018 met het vluchtnummer XQ540 (vertrektijd 15:15). Wij zijn onze buggy vergeten op te halen en hebben bij thuiskomst de vliegtuigmaatschappij geïnformeerd, deze stuurde ons door naar Dnata (bagage afhandeling)... Lees meer

Geachte, Ticket voor 2 personen gereserveerd, per 1 Oktober 2018, geen reservering ontvangen, via internet gezien dat er meerdere zijn die via de site een mogelijk onjuiste rekening nummer is weergegeven. Rek. BE44 7350 4571 2145 via RABO bank betaald ad €... Lees meer