Klacht: Stukken snijboon in pak diepvriessnijbonen van Jumbo

op 15 januari 2014 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas heb ik nu al drie keer geconstateerd, dat in de diepvriespakken snijbonen van Jumbo, de bonen grof zijn gesneden en dat de uiteinden van de bonen gewoon meegaan in het pak. Ook grote ongesneden stukken kun je aantreffen.
Ik dacht eerst een “maandagochtendpak”gekocht te hebben, nog een keer geprobeerd, weer fout en nu derde keer.
Het gaat mij niet om het geld ,maar om het gemak. Nu koop ik weer verse snijboenen, die ik zelf -ouderwets- in mijn molentje snijd.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn, als die stukken niet meer "meegeleverd"worden, de bonen fijner zijn gesneden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jumbo

Heeft op 16 januari 2014 om 14:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben deze klacht ingevoerd in ons eigen systeem, en via die weg in behandeling genomen en beantwoord.

Alle klachten die gemeld zijn door vijvernat