Klacht: Stukjes plastic van thermoskan Alfi

op 29 juni 2016 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Afgelopen zondag kocht ik een Alfi thermosfles bij de Bijenkorf. Dit gebruik ik om heet water in te bewaren voor de flesjes van mijn baby’tje.
De volgende dag ontdekte ik zwarte stukjes plastic/rubber in de fles van mijn dochter. En later bleek uit haar luier dat ze dit ook ingenomen te hebben. Kortom Bijenkorf verkoopt producten die schadelijke stoffen afgeven en hierdoor heeft mijn dochter van 4 maanden plastic in haar lijfje gekregen. Ik ben hier nog steeds naar van en durf nu geen thermosfles meer te gebruiken. Daarnaast ben ik enorm teleurgesteld in de manier waarop de Bijenkorf met haar klanten omgaat en ze afscheept bij een big issue als deze.

De Bijenkorf bood me aan om mij het aankoopbedrag terug te sturen. Ik werd hier niet goed van, aangezien dat op geen enkele wijze in verhouding staat tot het feit dat mijn baby door hun fout chemicaliën in haar lijfje heeft gekregen en daar krampen en rode beschadigde billen aan heeft overgehouden. Service? Lux warenhuis! Nee absoluut niet. Mijn luxe producten ga ik in elk geval niet meer hier aanschaffen want wat een arrogantie is dit. Wees gewaarschuwd als u thermosflessen koopt bij de Bijenkorf!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 07 juli 2016 om 13:33 geantwoord

Wij hebben naar aanleiding van deze klacht direct contact opgenomen met de leverancier en alle thermoflessen uit de verkoop gehaald zowel in onze filialen als in de webshop. Wij hebben de klant een bos bloemen en een Bijenkorf Cadeaucard t.w.v. 25,00 opgestuurd. Wij hebben toestemming aan de klant gevraagd of de leverancier de betreffende beker mocht ophalen omdat zij de beker nader willen onderzoeken. Wij hebben ons best gedaan 'goodies' van de gevraagde merken te verkrijgen maar dit bleek niet mogelijk. Wij hebben deze daarom besteld en kunnen deze naar verwachting morgen opsturen naar de klant. Wij hebben hierover herhaaldelijk contact per e-mail gehad.

Alle klachten die gemeld zijn door TTopal