Diverse keren telefonisch contact gehad met klantenservice waarin men mij beloofde de licentie toegankelijk te maken . Het is nu na 5 weken nog steeds niet geactiveerd Lees meer
Ik heb boeken met digitaal lesmateriaal besteld. Heb twee Bundle accounts vanwege twee scholen, maar de materialen staan op 1 bundle account zodat op het andere account niet de aankopen zijn te activeren. Ook licentie codes worden niet gegeven, zodat... Lees meer
Ik zit nu al ruim een maand op school en kan nog steeds niet fatsoenlijk gebruik maken van mijn digitaal lesmateriaal. Het programma vraagt mij telkens om een activeringscode en zowel Studers als 24 Boost/EduActief weigeren mij deze te geven.... Lees meer
Ik heb voor mijn opleiding nog een boekenpakket nodig ik zit nu alleen al 5 weken zonder en ik heb ze nodig zodat ik kan slagen het begaat ook om de moeilijkste stof dus ik heb het hard nodig vind... Lees meer
Hallo
Mijn dochter kan maar niet inloggen op haar taalblokken licentie?
Ik betaal hier wel voor maar snap niet waarom ze er niet in kan komen? Lees meer
mijn studiemateriaal doet het na 1 maand nog steeds niet heb meerdere malen contact opgenomen met studers, en werd niet geholpen op de manier die je verwacht zou hebben. Kunt u mij een activeringscode sturen want daar blijft hij op... Lees meer
onlangs heb ik een brief van studers ontvangen waarbij 326,49 euro in rekening word gebracht. ik begrijp dat je voor je boeken moet betalen maar ik vind het echt asociaal dat er staat dat het bedrag binnen 30 dagen betaald... Lees meer