Op 10 juli 2018 boeken bestelt. Tot op heden nog niet geleverd. Nu 3 x gebeld. Tot twee keer toe beloofd dat de boeken per direct opgestuurd zouden worden. Vanmorgen voor de derde keer gebeld, bleek er nog niets mee... Lees meer
Je betaald zo 200-400 euro voor je schoolboeken en nog durven ze verzendkosten te vragen. BELACHELIJK Lees meer
Voor mijn zoon kan ik wel de boeken in 3 termijnen betalen bij Studers, voor mijn dochter niet, terwijl dat vorig jaar wel kon. Bij Focum, kredietbureau nagevraagd wat het probleem is. Is er niet. Bewijs gestuurd naar Studers met... Lees meer
Goedemiddag, eerst wil ik toelichten dat ik verkeerde boeken had ontvangen terwijl ik de goede had besteld. Ik probeerde hem terig te brengen maar studers accepteerde het niet met de nummer van het boek,dus ik probeerde hem te verkopen... Lees meer
De aankopen van de bundels doen het niet. Ik krijg een melding dat ik verkeerd inlog terwijl je altijd zo inlog. Je krijgt een melding dat je contact moet opnemen. Ook kon ik niet inloggen omdat ik een wachtwoord moest... Lees meer
Voor de huidige opleiding die ik nu volg hebben we digitaal studiemateriaal nodig, genaamd traject V&V. Ik zit op de Verpleegkunde opleiding in het 3de leerjaar. Op het ROC Nijmegen. Dat betekent een schoolperiode van 15 weken. We zitten nu... Lees meer
mijn digitaal materiaal blijft op slot staan.
Klacht meerdere malen doorgegeven nu na 3,5 maanden nog geen resultaat. Lees meer
Belde even met klantenservice met een vraag. Toen kreeg ik Jesper aan de telefoon. Jesper is een hele onviendelijke man. Ik had mijn vraag en order nummer, met een bestelling. Ik kreeg in mijn aankopen niet te zien wat ik... Lees meer
Op 18 augustus Beauty level licentie gekocht. Bevestiging gekregen dat deze via mail zou worden toegestuurd. Deze helaas niet ontvangen. Hierover gebeld, zou worden opgelost, maar heeft helaas nog niet tot oplossing geleid. Verdere belpogingen strandden omdat de wachttijd... Lees meer