Klacht: telefonische bereikbaarheid en digitale toegang lesmateriaal

user-1381997 op 06 oktober 2017 over Studers in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De toegang tot digitaal lesmateriaal taalblokken/duits is niet beschikbaar. Terwijl vorige licentie wel werkte. Meerdere keren gebeld , wachttijd langer dan 15 minuten. Ook op mail via Bundel wordt er niet gereageerd. Dochter kan les niet volgen en loopt nu al achter. Leuk zo’n monopolie positie.

Gewenste Oplossing:

Als het is opgelost en jullie wat aan de telefonische bereikbaarheid doen

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Studers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studers

Heeft op 18 oktober 2017 om 11:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door