Klacht: Stroop om je mond

op 19 mei 2021 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor april is er een bezoek gebracht ivm het plaatsen van een gehele nieuwe keuken naar wens. Uiteindelijk contract getekend. Eigenlijk al een doodsteek, aanbetaling, voorwaarden enz.
Tijdens de aanloop werd men al gebeld, dat de vaatwasser niet leverbaar zou zijn, maar er kwam een vervanger die duurder zou zijn dan die in het contract vermeld stond. Een paar dagen later was er schijnbaar een probleem met het blad van het kookeiland? Er was toch iemand geweest om alles in te meten? Weer later kon men de afgesproken combi/ hetelucht magnetron niet leveren. Maar kregen dan (gratis) een magnetron die maar ergens los in de keuken moest staan. Weer weken verder een bericht dat de genoemde gaskookplaat ook niet leverbaar zou zijn en hier zou dan tijdelijk een andere plaat geplaatst zou gaan worden. En bij levering de betaling in zijn geheel voldaan moest gaan worden. Huh 12K betalen voor de niet contractueel geleverde keuken gaan betalen. Dus hier gingen we niet mee akkoord, nou het antwoord kwam dagen later (gisteravond) met inhouding van €1800,- zou de keukenconcurrent morgen (vandaag dus) de keuken komen leveren tussen 8:00 en 10:00 uur.
Dus geld op de rekening te storten is geen mogelijkheid om te pinnen. Banken gaan dicht en niet eerder open dan ??
Maar goed misschien cash gaan afrekenen bij deze keukenconcurrent, waar we de keuken met pijn in ons maag moeten afnemen.
Hoofdkantoor geeft aan NEEN, GEEN GELD GEEN AFLEVERING VAN DE KEUKEN. Nou prettig vertrouwen. Wij wel hopen dat de keuken in 2021 geheel geleverd gaat worden en hun hebben geen vertrouwen dat ik de 12K zo ga betalen.
Dus de bezorgers vertrekken. Hoofdkantoor gebeld en nu verder?
Nieuwe afspraak maken, ja dat kan maar dat gaat dan €250- extra kosten. Lekker dan, dus communicatie en vertrouwen bij deze concurrent is in mijn ogen ver te zoeken.
Mooie reclame binnen 4 weken geleverd?????
Misschien volgende week, misschien ????
Ik heb voor dit bedrijf een aantal sterren, als ik deze zou geven dan wordt het MIN 10

Gewenste Oplossing:

De keuken in zijn geheel volgens contract in een keer geleverd te krijgen zonder dat het mij meer vrije dagen gaan kosten. Want ook een vrije dag kost mij geld en de extra onkosten van €250,- vind ik belachelijk daar zij mij op korte termijn hun voorstel hebben gedaan voordat ik mijn bankrekening kon bevoorraden met voldoende saldo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 26 mei 2021 om 16:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer, mevrouw,

Het is heel erg jammer te vernemen dat u niet tevreden bent over de gang van zaken rondom de levering, betaling van uw nieuwe keuken. Inmiddels hebben we u nogmaals gesproken over uw klacht en de afspraken rondom levering en betaalwijze van een keuken nogmaals toegelicht. Helaas kan ik u niet anders mededelen dan dat we ons standpunt hierin handhaven.

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Heeft op 26 mei 2021 om 18:05 geantwoord

Daar hun niet op de hoogte zijn van bankzaken, €3000,- storten per dag en ik ook hier niet van op de hoogte ben/was en €12000 cash wilde betalen en dit niet akkoord vonden. En eigenlijk slecht communiceerde 15 uur voor levering geen bankzaken mogelijk was. Toch de lul smoes hebben €250,- transport kosten in rekening willen brengen. Terwijl de keuken niet geleverd gaat worden die afgesproken is in het contract. Dus elke dag die wij nu moeten gaan wachten vanaf de levering van gastoestel en magnetron/oven wij een vergoeding willen gaan berekenen van €100,- per dag. Dit zullen we ook door spelen naar de DAS verzekering. Want ik heb hier weinig positieve woorden voor van de afwikkeling. Al zal het een langdurige rechtzaak gaan worden. Het is in mijn ogen een ogen een behoorlijke miskoop geweest bij de keukenconcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door 035192