Klacht: Stroomstoring

6vol
1 kind
2 parkeerkaarten
Op de naam ramona Ruijgrok vanaf 12:00uur

Mijn kids keken hier erg naar uit want ze genieten echt in de wildwaterbaan. De pret was voor korte duur want om 15;00uur was er een stroomstoring. We moesten het water en het zwembad uit. Heb ik begrip voor want jullie hebben een protocol. Wij wilde even wachten omdat het een mieren massa werd bij de kluisjes. Dit was niet mogelijk. Oké ook begrip want dat zijn jullie regels. Mijn dochters hebben in het donker hun om moeten kleden want noodverlichting deed het niet.
Teleurstelling werd nog groter omdat de beloofde patatjes en ijsjes ook niet konden omdat alles plat lag.
Oké ….we leggen het uit en vertellen het komt goed want ze gaan vast iets regelen. We moeten onze naam en tel nummer achter laten en we worden de aankomende week gebeld.
Dat werd ik ook. Vandaag…. maar nu heb ik niet zoveel begrip want jullie tegemoet komen is 50% korting op mijn volgende bezoek!!!! Ff serieus ik heb net 2,5uur gezwommen voor ruim €170,- en nu mag ik nog een keer komen dat kost mij de helft! Dus ik moet anderhalf keer betalen voor 1 dag zwemmen?! Is dat tegemoet komen??? Of ik kreeg de helft terug. Dus ik zwem voor €85 voor 2 uur?!!! Dure grap niet?!!! Ik wil gewoon opnieuw komen met vrijkaarten of mijn hele bedrag netjes terug dan is er begrip!
Echt heel jammer dat de Eemhof dit zo wilt oplossen want wij zijn echt trouwe bezoekers.

Ik hoor van u
Gr ramona ruijgrok
Verstuurd vanaf mijn iPhone

Vrijkaarten of al het geld terug

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 22 december 2017 om 09:48 geantwoord

Op 22 december jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs hoofdkantoor een e-mail gestuurd naar de gast. De klacht van de gast werd doorgestuurd naar naar de afdeling Guest Relations van het desbetreffende park omdat deze klacht park gerelateerd is. Zij zullen deze in behandeling nemen en de gast voorzien van een goed onderbouwd antwoord.

Alle klachten die gemeld zijn door Ramonastal