Klacht: Strandpaviljoen Aquarius Amsterdam heeft het niet begrepen

op 07 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Klacht is niet in behandeling en niet opgelost!!!. Op verzoek van Groupon klantenservice gebeld krijg ik te horen dat Groupon niets voor mij kan doen aangezien ik de bon al gebruikt heb. Dat lijkt me nogal logisch anders zou ik deze ervaring toch niet op kunnen schrijven?! Groupon is mij als klant kwijt!
3x heb ik moeten bellen voordat ik een tafeltje kon reserveren bij paviljoen Aquarius Beide keren werd meteen gezegd dat het vol zat. Raar want de zaak was toen ik er in de buurt liep meer leeg dan vol te noemen. Ze jaagt de gasten weg en kijkt niet naar haar eigen handelen. Iedereen riep Bananasplit kom maar binnen nu is het wel leuk genoeg geweest. Het is allemaal de schuld van iemand anders volgens de gastvrouw. Ik gelijk Groupon gebeld dat ze niet kon leveren waar ik voor betaald had. Werd er gezegd dat Groupon nog niets kon ondernemen aangezien de aanbieding nog niet was verlopen.
De 3e keer kon ik na wat aandringen toch een tafeltje voor 2 reserveren op vrijdag om 14 uur. Speciaal hiervoor een dag vrij moeten nemen.

Voor ik begin moet gezegd worden dat het een prachtige plek is. Toen we binnenstapten zaten er 6 mensen. Er ontstond nogal wat discussie want de gastvrouw had net 2 mensen weggestuurd omdat ze naar eigen zeggen niet genoeg eten had ingekocht en omdat het misgelopen was met de reserveringen.
Bij binnenkomst werden we begroet door de zin: Het wordt nog spannend of je überhaupt iets te eten krijgt. Ze heeft al mensen weggestuurd en wij wachten al ruim een uur. We hebben zelf moeten vragen of we alsjeblieft iets te drinken mochten bestellen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt vertelde de gast aan de tafel.

De gastvrouw was in eerste instantie nergens te bekennen. Een jong meisje in de bediening antwoordde dat het niet de bedoeling was om onze nieuwe gasten zo aan te spreken waarop de verontwaardigde gasten in koor zeiden dan moeten jullie het maar beter regelen. Je weet niet wat je meemaakt hoor werd ons gezegd ze is zo klantonvriendelijk! Ik leverde meteen mijn Grouponbon in maar dat was de vrouw een kwartier later alweer vergeten, ze vroeg zich af of ze de bon al had. Meer dan 6 mensen waren er die hele middag niet die gebruik maakte van een bon.

Tijdens de high thee begint de gastvrouw met het uitruimen en schoonmaken van de ijswagen gevuld met verpakte ijsjes. Het maakte en hoop lawaai en ik liet van schrik zowat mijn kopje thee vallen toen er iets met een harde dreun op de grond viel. Bleek later de deksel te zijn van de ijskar. Dit gebeurde niet een maar twee keer, ik dacht dit meen je niet.
De high tea bestond uit een welkomstdrankje, een pot heet water met een bakje theezakjes met 3 smaakjes, Munt,Rooibos en Engelse thee. De etagere bevatte een bruine boterham met zalm en een witte met kaas, wat bonbonsjes, een stukje gebakken ei (quiche is een te mooi woord) stukjes brownie, drie kwart van een appeltaartpunt, cheesecake, 2 slagroomsoesjes, en tiramisu Afgezien van de boterhammen en het gebakken eitje hadden wij toch sterk het idee dat dat het enige was dat ter plekke was bereid. De rest leek rechtstreeks uit de supermarkt te komen. Daar stuur je toch geen mensen voor weg?! Overigens was het allemaal best lekker maar toch van een high tea verwacht je wat meer zelfgemaakte spullen die minder grof en tamelijk slordig zijn neergevlijd op de vrolijk gekleurde etagere. Toen wij nog een extra pot heet water vroegen voor een tweede kop thee durfde de gastvrouw te zeggen dat ze voor de pot heet water 6 euro extra wilde hebben boven op het bedrag wat we al betaald hadden.

Ik vond de gastvrouw gaandeweg vriendelijker worden wat niet wegneemt dat ik de druk amper aan kunnende gastvrouw niet geschikt acht voor het runnen van een eigen zaak. Ze wilde niets weten van mijn goedbedoelde feedback. Ik zie dat u pijn heeft en moeilijk loopt. Is het niet handig om iemand in dienst te nemen die minder pijn heeft want u gezicht spreekt boekdelen. Nee hoor het gaat prima. Ik voel me belazerd door Groupon. Door dit geintje heb ik 1100 euro schuld en de slechte publiciteit zorgt ervoor dat ik kan sluiten. Ik krijg hiervoor maar 7 euro. Weinig klasse en informatie waar ik als klant niet op zit te wachten. Er waren tussendoor ook nog mensen die een feest wilde geven en daarvoor nog het een en ander wilde bespreken die stuurde de gastvrouw ook weg met de mededeling dat ze het nu te druk had. Meer dan de 19 euro die de Grouponbon kostte konden wij het echt niet waard vinden. Maar we hebben er wel lol om gehad en dat is ook veel waard. Iedereen lachte de gastvrouw uit. De zoon van de eigenaar die ik buiten toevallig tegen het lijf liep wilde ook niet weten van mijn goedbedoelde feedback. Hij begon over mijn gekleurde teenslippers. Jammer want het is een pracht locatie en je zou er echt iets moois van kunnen maken.

Eigenlijk is de enige juiste oplossing iedereen zijn geld terug. Als ik niet tevreden ben over het product breng ik het product ook gewoon terug.
Ik heb niet de illusie dat praten helpt aangezien een andere klacht van vorig jaar dateert en er een jaar later nog niets verandert is. Ze hebben het niet opgepakt en zijn op dezelfde voet doorgegaan. Ik zou zeggen: Haal dit bedrijf uit het systeem van Groupon en zorg voor de mensen die dit meegemaakt hebben dat er op zijn minst een kleine vergoeding komt. Dit is geen goede reclame voor beide partijen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Lachebekje1988