Klacht: Storting op mijn t,.n.v. J.D.Taams.

op 21 december 2017 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Met 100%zekerheid is van NL91RABO0358447755 bedragen overge-
maakt naar mijn IBAN NL41INGB0003XXXXX6 te weten USD 5673 en USD
56000 op 19dec.2017. Dit zou max 1 dag mogen duren. Ing contact 0202288888 verwijst naar Rabo. Deze zegt de bedragen 100%overgemaakt te hebben naar mijn Iban nummer (zie boven)
Dus waar blijft de overschrijving?

Gewenste Oplossing:

waar blijft de overschrijving?

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 21 december 2017 om 20:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Taams,

Ik begrijp dat het vervelend is als u het geld niet heeft ontvangt. Wanneer wij een transactie binnen krijgen verwerken wij deze meteen. Wanneer er vanuit een andere bank geld wordt overgemaakt en het komt bij ons niet binnen, dan moet er vanuit de andere bank een onderzoek gestart worden.
Wij kunnen helaas geen onderzoek starten naar bedragen die hier niet zijn aangekomen.
Wellicht heeft het te maken met het feit dat er USD zijn overgemaakt tussen 2 Nederlandse rekeningen. Ik raad aan toch bij de Rabobank een onderzoek te laten starten.

Met vriendelijke groet,
Meike
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door taamsjd