Klacht: Storting ING

op 25 januari 2018 over ING in de categorie Banken

Op 29 december deed ik een storting bij ing geldautomaat. Ik stortte 4000 euro. 7 briefjes van 100 en 66 van 50. De geldautomaat gaf aan dat er 3700 gestort was. 7 van 100 en 60 van 50.
Ik geef bij medewerker van het primera filiaal aan dat de storting niet klopt. Hij zegt dan moeten we een klacht indienen. Op dat moment was er landelijke storing van ING dus moest ik dag erna terug komen. Wij hebben een klachtenformulier gemaakt. Daarin stond dat ik binnen 10 werkdagen bericht zou ontvangen.
Op 15 januari maar zelf met ING contact opgenomen omdat ik niks meer vernomen had. Daar kreeg ik een zeer botte medewerker aan de telefoon. Hij zei dat ik maar mijn berichten had moeten checken. Daar stond dus niks in. Toen zei hij dat hij een brief voor zich had liggen waarin stond dat de klacht was afgewezen. Ik vroeg op welke grond is hij afgewezen. Hij zei omdat wij dat besloten hebben en als je het er niet mee eens bent moet je er maar verder mee gaan. Op 17 januari ontving ik van ING de brief met de afwijzing van de klacht.
Ik ga in ieder geval bezwaar aantekenen en wellicht ook rechtbijstand inschakelen. Toch wil ik dit hier vermelden.

Als de missend 300 euro op mijn rekening worden bijgeschreven ben ik tevreden.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 25 januari 2018 om 21:02 geantwoord

Beste mevrouw Slomp,

Het spijt me te lezen dat het contact op deze manier heeft plaats gevonden. Mijn excuses hiervoor.
Ik kan me voorstellen dat u niet blij bent met de uitkomst van het onderzoek. Als u het hier niet mee eens bent dan kunt u inderdaad volgens de instructies bezwaar maken. U ontvangt dan binnen 6 weken van ons reactie.

Vriendelijke groet,

Julita
ING Webcare

Bericht van ING

5 maanden geleden - Dag mevrouw Slomp, Wanneer u niet akkoord gaat, dan is het aan te raden om bezwaar te gaan maken. Meer informatie over 'Bezwaar maken' is ook te vinden op onze website: https://www.ing.nl/de-ing/klachten/index.html. Bij het kopje 'Niet tevreden met de oplossing' is informatie te vinden en een adres waar de brief naartoe gestuurd kan worden. Groeten, Sabrina ING Webcare

Heeft op 16 maart 2018 om 23:13 geantwoord

Op 20 februari een brief (aangetekend) verstuurd naar ING. Tot op heden nog geen enkele reactie ontvangen.

Reactie van de melder van de klacht Anjaslomp

4 maanden geleden - Op 20 februari een brief (aangetekend) verstuurd naar ING. Tot op heden geen enkele reactie ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anjaslomp