Klacht: Storing stortingsautomaat

op 30 augustus 2016 over ING in de categorie Banken

Afgelopen zaterdag ben ik getrouwd, nu heb ik maandag (29 augustus) in Rotterdam het geld willen storten via de automaat. Het bedrag van 2110 euro verscheen op het scherm met de vraag of ik door wil gaan of dat ik wil afronden. Ik wilde doorgaan, daar ik nog muntgeld had. Ineens verschijnt de boodschap ‘wegens veiligheidsredenen is uw geld ingenomen’. Natuurlijk ben ik meteen naar een bankmedewerker gegaan en zij heeft een klacht aangemaakt. Nu ben ik genoodzaakt om maximaal 10 dagen te wachten. Dit geeft een heel bittere nasmaak aan mijn bruiloft. Daarnaast gaan wij verhuizen en hebben ons geld hard nodig om spulletjes hiervoor te kopen. Het is geen klein bedrag – althans voor ons niet – dat gestort is. Nagenieten zit er voorlopig niet in, totdat het is opgelost. Ik durf in ieder geval niet meer te storten via de stortingsautomaten… Eigenlijk kan ik ook niet 10 dagen wachten op het geld. Ellende dit.

Zodra ik mijn bruiloftsgeld op mijn rekening heb staan en ik aan mijn verhuizing kan beginnen. Anders kom ik in financiële problemen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 30 augustus 2016 om 13:22 geantwoord

Goedemiddag Edina,

Allereerst wil ik je feliciteren met jullie trouwen afgelopen zaterdag, en heel veel jaren geluk gewenst samen.

Wat vervelend om te horen dat het geld dat je probeerde te storten op één of andere manier in een storing verwikkeld is. Het is een goede zaak dat er direct een onderzoek is gestart. Ik verwacht dan ook dat je snel meer zult horen van dit onderzoek.

Op dit moment kan ik niets anders doen dan tegen je zeggen dat je het onderzoek even zult moeten afwachten, hoe vervelend dit ook is. Ik wil namens ING aan jullie excuses aanbieden voor het ervaren ongemak.

Ik hoop dan ook gauw dat jullie over het verkregen geld kunnen beschikken.

Vriendelijke groet,

Jeroen
ING Webcare

Heeft op 30 augustus 2016 om 17:16 geantwoord

Dit is natuurlijk geen oplossing. Ik hoop dat er snel contact met mij wordt opgenomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nina89