Klacht: storing plasma TV Samsung

op 10 juli 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

uitvallen vd 3D 50″ Plasma TV + rode waas. Rode waas is verholpen maar de TV blijft uitvallen. Is hiervoor al 3 X (3 X 2 weken weg voor reparatie) voor reparatie geweest.
Klacht blijft. Nu willen ze de TV voor de 4de X ophalen en kijken of ze nog wat kunnen betekenen voor mij. De garantie loopt augustus dit jaar af. Mijn gevoel zegt dat ze willen rekken tot na de garantie periode.
Ik wil nu gewoon een goede/betrouwbare plasma TV. De TV was vanaf het begin niet goed.

Nieuwe TV of aanschaf bedrag retour

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Beste Hanssebas, Wij begrijpen uit uw klacht dat uw televisie tot drie maal toe is gerepareerd door ons reparatiecentrum Selectro Services maar dat de televisie nogmaals een storing vertoont. Wij adviseren u om de televisie ter reparatie aan te bieden via uw verkoper. Ons reparatiecentrum zal dan oordelen over de oplossing die wij u kunnen bieden. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 31 juli 2012 om 12:34 geantwoord

Geen reactie meer ontvangen van de klant.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Samsung beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door hanssebas