Klacht: Storing Laag- en Hoogtarief

op 07 juli 2012 over Stedin in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De elektriciteitsmeter I staat stil van alle aangeslotenen
van REEUWIJK 2811EA (Treebord) en 2811RR (De Beugel)

Gewenste Oplossing:

Creditnota

Bericht van Stedin

5 jaren geleden - Vervelend dat de storing na de recente ingreep nog niet verholpen is. Voor beide locaties zijn een aantal handelingen verricht, uit uw melding maak ik op dat dit niet tot het gewenste resultaat heeft geleid. Ik heb de storingen opnieuw voor u gemeld en probeer u van het verdere verloop op de hoogte te houden. Mocht dit eerder nog niet gemeld zijn, een correctie kunt u makkelijk regelen via deze link: http://www.stedin.net/Storingen/Pages/verbruikscorrectie.aspx Met vriendelijke groet, Claudia Stedin Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Stedin in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stedin een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stedin

Heeft op 04 september 2012 om 09:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

De storingen zijn verholpen en verbruikscorrecties zijn gemeld en verwerkt bij de leveranciers.
Ik hoop dat de situatie voor u naar tevredenheid is afgehandeld.
Mocht u alsnog vragen hebben dan hoor ik deze natuurlijk graag van u.

Met vriendelijke groet,

Claudia
Stedin Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door John Verberk