Klacht: storing geld automaat

op 15 september 2016 over ABN Amro in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In Franeker zijn er 5 daagse festiviteiten, maar de pin automaat van de ABN geeft een storing aan.

Gewenste Oplossing:

Als iedereen weer kan pinnen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

8 maanden geleden - Beste Chris0517, Het is natuurlijk nooit fijn als een geldautomaat een storing geeft, maar ik kan me voorstellen dat dit extra lastig is als er in de stad festiviteiten zijn. Ik heb je melding met prioriteit doorgegeven aan de beheerders van onze geldautomaten en verzocht de storing zo snel mogelijk op te lossen. Als ik een terugkoppeling heb gehad, laat ik je dit direct weten. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. E. Van der Molen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 15 september 2016 om 15:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Chris0517,

Zojuist heb ik een terugkoppeling gehad van de beheerders van onze geldautomaten. En goed nieuws! De automaat in Franeker werkt weer volledig.

Ik wens je nog veel plezier met alle festiviteiten in de stad en mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare
Mw. E. Van der Molen

Alle klachten die gemeld zijn door Chris0517