Klacht: Storing

op 09 augustus 2017 over ABN Amro in de categorie Banken

Kan niet overboeken door alweer een storing, als je appt en het aangeeft dat je ook nog een daagje weg zou gaan zegt de Abn medewerker waarom moet je overboeken in je vakantie, gekker moet het niet worden. bij het abnormale af.

Laat de Abn mij maar een schadevergoeding geven, wat een ellende zeg.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 09 augustus 2017 om 12:17 geantwoord

Goedemiddag Nokian95,

Vandaag hebben wij inderdaad te maken gehad met problemen met inloggen via Internet- en Mobiel Bankieren. Sorry voor het ongemak. Wij hebben erg hard gewerkt aan een oplossing en ik krijg zojuist bericht dat alles weer werkt. Gelukkig!

Mijn collega’s van de afdeling Webcare hebben vanochtend ook vragen via Whatsapp beantwoord hierover. De reactie die je zegt te hebben ontvangen kan ik niet helemaal plaatsen. Uiteraard moet je te allen tijde zelf beslissen wanneer je geld wilt overboeken. Wel kan ik het me voorstellen dat mijn collega’s informeren wat je precies wilt regelen en overboeken, zodat we met je mee kunnen denken.

De timing is voor jou natuurlijk ontzettend rot als je net wilt overboeken om een dagje weg te gaan. Je hebt helaas geen telefoonnummer doorgegeven, want anders had ik je even kunnen bellen om mee te denken in alternatieven.

Een schadevergoeding bieden wij niet aan. We snappen dat het erg rot is als je niet kunt inloggen en overboeken op het door jou gewenste moment. Wij hebben liever ook geen storing, maar helaas is het niet altijd te voorkomen. We kunnen onze klanten dus geen schadevergoeding geven voor dit probleem. Terwijl ik dit bericht type, zijn de problemen weer verholpen en werkt het weer. Ik hoop dat je alsnog een dagje uit kunt .

Layla
ABN AMRO Webcare

Heeft op 09 augustus 2017 om 12:22 geantwoord

Een dagje uit al het 12.00 uur is zo zie je maar geen vergoeding niets, zo gaat het dus bij de Abn de klant wordt niet serieus genomen terwijl je geplande uitje is verziekt moet je kijken als het bij hun zelf gebeurd.
Misschien beter om maar eens te gaan nadenken over een andere bank.

Bericht van ABN Amro

1 maand geleden - Ik snap dat je enorm baalt als je plannen in de war geschopt worden door deze storing. Als je het fijn vindt kan ik je even bellen om de situatie door te nemen en alternatieven en tips te bespreken, zodat dit niet nogmaals gebeurt. Ik ontvang dan graag een telefoonnummer en een tijdstip wanneer je bereikbaar bent tijdens kantooruren. Met vriendelijke groet, Layla ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht nokian95

1 maand geleden - Hoeft niet meer ga hier geen tijd meer insteken.

Alle klachten die gemeld zijn door nokian95