Klacht: Stopzetting abonnement Basic fit Lier

op 04 september 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Mijn 15-jarige dochter is vorig jaar beginnen fitnessen in Basic-Fit Lier en heeft blijkbaar getekend voor een doorlopend abonnement. (Eigenlijk wist ze niet goed wat ze ondertekend had). Zij is hoop en al een keer of 6 gaan fitnessen en na enkele maanden nooit meer geweest. Elke maand ging er een bedrag van de rekening en ik heb de domiciliering dan ook stopgezet aangezien ze al een tijdje niet meer geweest was en ze ook niet meer van plan was om nog te gaan fitnessen. Had ik erbij geweest, had ik in ieder geval geen abonnement genomen voor lange tijd. En als ouder van een minderjarige kan ik hier ook niet achterstaan.
Ik kreeg dan een tijdje later een betalingsherinnering via mail waar ik een antwoord op terug gestuurd heb (gelijkaardig aan de beschrijving hierboven).
Ik kreeg een mailtje terug dat het met Basic Fit Lier zou opgenomen worden.
Verder heb ik nog een telefoontje gekregen van de debiteurenadministratie en heb ik dezelfde uitleg gegeven.
Vorige week zat er dan een brief van de advocaat in mijn mail met de dreiging dat als ik niet betaal alles naar de gerechtsdeurwaarder zou gaan. Ik heb uiteindelijk betaald maar voel me enorm bedrogen.

Ik zou het ten zeerste op prijs stellen dat ze de som terugbetalen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 05 september 2016 om 14:16 geantwoord

Beste Ilse,

Bedankt voor je bericht.

Kan je mij het betaalbewijs mailen naar social@basic-fit.com. Als het laatste bedrag daadwerkelijk hebt betaald zal ik dit naar jou terugstorten.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Ilse VD