Klacht: Stopzetten automatische incasso

Jojo1993 op 19 februari 2021 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is een bedrag van mijn rekening afgeboekt van 37,50 euro, met omschrijving online dating services. Dit bedrag is door mijn bank gestorneert. Daarbij heb ik mij nooit ergens voor aangemeld met betrekking tot Novelnet AG, en dus al helemaal nooit een machtiging afgegeven voor deze debiteringen.

Gewenste Oplossing:
De automatische incasso stopzetten

Gewenste Oplossing:

Gewenste Oplossing:
De automatische incasso stopzetten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 24 februari 2021 om 12:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jojo1993