Klacht: Stopzetten abonnement op verlopen chip kaart

op 14 september 2018 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een dal abonnement op mijn ov chipkaart, die al is verlopen sinds 2015, en ik kan hem niet stopzetten.

Toen dit abonnement inging, kon ik hem niet activeren bij de kaartautomaat. Er was iets fout gegaan bij NS. Later kon ik het weer proberen: opnieuw was er iets fout gegaan bij NS. Ik heb ruim 200 euro aan kosten gemaakt (bovenop de kosten van mijn abonnement die niet werkte). Gebeld, op hun verzoek een brief gestuurd met de kaartjes want ik kon mijn geld terugkrijgen, en opnieuw gebeld omdat ik mijn geld niet (en nooit) heb teruggekregen.

Nu blijkt dat de NS in al die jaren onterecht 150 euro van mijn rekening afschrijft voor een kaart die het niet meer doet. Het zou fijn zijn dat geld terug te krijgen.

Nu weet ik dat ik niet hoef te bellen. Chatten werkt kennelijk ook niet, want ze negeren je gewoon (na 45 minuten verwacht ik geen reactie meer). Hopelijk lezen ze dit wel. En hopelijk schrappen ze mijn oude OV uit hun systeem.

Gewenste Oplossing:

Schrap mijn oude OV uit jullie systeem en stuur mijn geld retour.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nahimic