Klacht: Stopt niet

op 12 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus is nu in andere half week 4 keer niet gestopt bij onze halte terwijl we hard stonden te zwaaien. Ik heb hierdoor belangrijke lessen gemist op mijn opleiding en afspraken mis gelopen. Vandaag ben ik rennend naar het station gegaan omdat 2 bussen ons achter elkaar hadden laten staan.
(Ceramstraat)

Als de bus mij gewoon wel mee neemt ondanks hij een beetje vol zit, achterin is altijd nog plek

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

5 maanden geleden - Beste Kimvd, Wat balen dat dit is gebeurd. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Kimvd

5 maanden geleden - Beste Wouter, Lijn 5 richting sterrenburg, van Ceramstraat naar het station. Dit is om 08.12 en 08.27 gebeurd deze ochtend. Verder was het om 07.42 vriendelijke groet

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 22:22 geantwoord

Beste Kimvd,

Dank je wel.

Ik stuur je klacht intern door naar de manager van de lijn.

^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Kimvd