Klacht: Stopt niet

op 12 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bus is nu in andere half week 4 keer niet gestopt bij onze halte terwijl we hard stonden te zwaaien. Ik heb hierdoor belangrijke lessen gemist op mijn opleiding en afspraken mis gelopen. Vandaag ben ik rennend naar het station gegaan omdat 2 bussen ons achter elkaar hadden laten staan.
(Ceramstraat)

Gewenste Oplossing:

Als de bus mij gewoon wel mee neemt ondanks hij een beetje vol zit, achterin is altijd nog plek

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

5 maanden geleden - Beste Kimvd, Wat balen dat dit is gebeurd. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Kimvd

5 maanden geleden - Beste Wouter, Lijn 5 richting sterrenburg, van Ceramstraat naar het station. Dit is om 08.12 en 08.27 gebeurd deze ochtend. Verder was het om 07.42 vriendelijke groet

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 22:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kimvd,

Dank je wel.

Ik stuur je klacht intern door naar de manager van de lijn.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Kimvd