Klacht: Stoppen met bril Totaal Plan

op 25 december 2012 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil stoppen met het Bril Totaal Plan doch er wordt geen geld teruggegeven.
Dat ik stop heeft te maken met de behandeling waardoor ik werd weggestuurd met een leesbril waar ik niet door kon kijken en heb daarom de aanschaf van een varifocusbril welke ik jaarlijks afnam, maar niet door laten gaan.
Nu laat Hans weten dat er niet wordt gecrediteerd maar dat staat niet in hun voorwaarden. Ik mag de vouchers verzilveren tegen een nieuwe bril, welke ik niet wil. Het zijn mijn gespaarde centen waar hun al de rente van hebben ontvangen.
Tevens is elders een bril nog goedkoper ook, al zegt Hans de goedkoopste te zijn maar dat is al lang niet meer zo.
Ik vraag me af als Hans dit beleid aanhoudt hoe hij omgaat met overledenen met een plan. Ik zie mijn overleden moeder al om een nieuwe bril gaan.
Vervolgens zijn de vouchers maar drie jaar geldig.

Gewenste Oplossing:

Gewoon mijn tegoed retour storten of afhalen in de winkel.

Status is nog niet opgelost.
Hoe komen jullie daar bij.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Hans Anders

6 jaren geleden - klacht in behandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 18 januari 2013 om 09:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hans Anders beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door wmgvdoever