Klacht: Woolrich jas

op 17 april 2019 over Stomerij primeur in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bracht ik min Woolrich jas dacht ik schoon te krijgen , schoon wel maar gekreukeld en klein dat vind ik heeeel erg dat was een dure jas.

Gewenste Oplossing:

Oplossing-— mijn oude jas terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stomerij primeur

Reactie van de melder van de klacht Janka de Jong

5 maanden geleden - Geachte Klant.nl,Ik bracht mijn Woolrich jas bij de Stomerij Primeur in de 3 Plusmarkt te Bergschenhoek en dacht de jas schoon terug te krijgen. Beetje schoon is de jas wel maar heel erg gekreukeld en klein gekrompen. Dat vind ik heeeel erg; dat was een heel dure jas. Ik wil een nieuwe jas of financiële vergoeding van €839,- en ook m’n €17-00 terug. Reçu 17 april 2019 09:04:16 uur.Wat gaat of kunt u hier aan doen? Hoe gaat u mij helpen hiermee?Met vriendelijk groet, Janka de Jong-Azeska.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stomerij primeur nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janka de Jong