Klacht: Beschadigd jasje na het laten stomen van mijn jasje.

op 22 maart 2013 over Stomerij primeur in de categorie klachtmelden

Onlangs gaf ik in de Hoogvliet aan t Kleine Loo 270 in Den Haag, een kledingstuk af, namelijk een jasje in de kleuren zilver, blauw en zwart. Het jasje had een zekere gloed.
Toen ik mijn kledingstuk kwam afhalen heb ik vastgesteld dat dit beschadigd was. De kleur is verdwenen en de glans is ook weg. In de brief van Stomerij Hoogvliet d.d.4 februari 2013 wordt gezegd dat ze ‘na zorgvuldig onderzoek geen ongunstige veranderingen van de stof of in de kleur hebben kunnen vaststellen’. Hoe hebben ze dit kunnen doen zonder vergelijkingsmateriaal? De foto’s laten een duidelijk verschil zien met het jasje die ik heb teruggekregen. Hiervoor is geen zorgvuldig onderzoek nodig. Met de blote oog is duidelijk kleurverschil te constateren.
Deze beschadiging kan enkel te wijten zijn aan een onzorgvuldige behandeling door de stomerij. Volgens de wet hebben stomerijen een resultaatsverplichting. Dat betekent dat jullie verplicht zijn om voor een goed eindresultaat te zorgen. Omdat dat niet het geval is, stel ik Stomerij Primeur (Hoogvliet) dan ook in gebreke om de schade te vergoeden

Vergoeden van het jasje.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stomerij primeur

Alle klachten die gemeld zijn door essie_esmeralda